Tisdag

Godmorgon på er allihopa! :)

Sitter här vid D's dator då den ändå var på och den var närmast sängen.
Har nyligen stigit upp och det har varit riktigt skönt att få sova lite längre! Förra veckan var ett litet stressmoment så riktigt skönt med en liten lugnare vecka..

D är snart ute på stan i Vasa och kör rullstol med sin klass så akta er ;) hehehe..

Jag har tänkt att jag skall sitta och pyssla med mina julkort idag. Borde få åka till Minimani och handla lite mera prylar också, men då måste jag vänta på D och en bil först!

Nu ska jag leta mig till badrummet..
2009-11-10 @ 08:52:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }