Skönt att bara ha varit hemma ikväll

Tycker det har varit riktigt skönt att bara varit hemma ikväll. Jag har faktiskt inte något dåligt samvete fastän jag inte varit till gymmet! Man måste faktiskt få unna sig lite lata dagar :)

Jag väntar på att få åka till Helsingfors på torsdag med Jenni och Carro :) Sen väntar jag att få träffa några av mina f.d. klasskompisar! Ska vara hos Kata på torsdag till fredag och jag hoppas de andra har tid att träffas också!
På fredagen blir det shopping för mig, Jenni och Carro! Då är det en del julklappar som ska handlas och jag ska även leta efter vinterskor! Najs najs.

Läggdags snart och jag får sova hur länge jag vill imorgon! Dock kommer jag inte sova bort hela dagen, måste ju hinna med något annat också :) Och imorgon blir det gym!
2009-11-09 @ 21:18:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }