Sängen

Nu ska jag dra mig till sängen och läsa boken en stund och sen sova :)

Det kommer inte något intressant direkt på TV nu just.. Har sett några minuter av Kniven mot strupen och har inte riktigt fattat tag i det ännu. Säkert är det bra bara man sätter sig in i det. Men nu lockar sängen mera!

Imorgon har jag inte så lång dag i skolan, tack och lov!
Börjar 9.15 och slutar 12.00. Efter det ska jag till studieplaneraren, eller vad hon nu kallar sig, och se om jag får en kurs till godo! Har inte fått bu eller bä ännu om en kurs och jag vill ju veta! Har printat ut kursbeskrivning för kursen på Arcada och på Novia och själv tycker jag att de låter lika. Måste hoppas på det bästa imorgon!

Längtar så till helgen!

Good night!
2009-11-19 @ 21:31:37 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }