Samtal

Talade med mamma i telefon då jag kom från skolan, sen ringer syster R efter några timmar och efter en kort stund ringer mamma igen (de var på samma ställe) och då tänkte jag att vad är så viktigt nu? :P Men det var lilla Alvin som ringde tredje gången och sa "mamamamamamamamamama!" Hahah :D "Pratade" med honom tidigare idag också. Man märker att han börjar ge respons i telefon nu också för han "svarar" då man säger någonting och skrattar :) Hihihih.. Gulligt värre!

Har annars hållit på länge här nu och försökt luska ut hur man ska få upp ett dokument som är skrivet på word 2007 och jag har 2003. Har laddat ner ett program som converterar så nu får jag upp det. Men jag blir så irriterad då lärare inte kan spara det på en fil så att alla kan öppna det! Gah!
2009-11-18 @ 19:18:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }