Pysslar

Håller på och fixar det sista på julkorten nu :) Det är alltså lite "snö" jag smätter på.. Sen ska de torka och ner i kuverten! Såg att alla julkort ska vara postade senast 15.12 om man vill att de ska vara fram före jul. Måste bara hämta ett julkuvert från Posten så jag får stoppa i mina julkort där.

Har nyss ätit matrester från igår :) Ska snart göra kokosbollar (de heter negerbollar i mitt ordförråd men jag måste väl respektera detta på bloggen..heh) som vi ska snaska på ikväll då vi kollar film :) Har en timme kvar av Die Hard 4 och ikväll kommer det en komedi!


Yllestrumpor och julkortspyssel= MYS!
2009-11-15 @ 16:05:32 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }