Onsdag

Godmorgon! :)
Jag minns inte när jag varit vaken så här tidigt senast för att åka till skolan :P

Sitter i soffan och smuttar på mitt te och lyssnar på D's snarkningar..Mysit.. Har fin utsikt också över en novembermorgon. Kom också på nu att jag har ju inte kommenterat något att det är november! Tänk redan!
Jag räknade också veckorna över hur många det är kvar av höstterminen och det är ganska så lite.. Tiden går så snabbt så man hinner nästan inte med.. Å andra sidan är det bra att tiden går snabbt för då har man iallafall roligt ;)

Nej, nu ska jag sluta babbla! Ha en bra dag!
2009-11-04 @ 06:35:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }