Lillajulsfesten

Ska väl dra en kort story om kvällen igår :)

Då vi kom till Sininen Hetki satte vi oss ner och fick ta en glöggdrink. Efter det följde en rödbetssoppa med renkött som förrätt. Låter riktigt äckligt och den såg inte så god ut heller men det var gott! Till varmrätt fick vi lite julmat, som bestod av olika lådor, potatis, skinka, gravad lax och sallader. Helt gott nog!
Efterrätten bestod av en fryst chokladkaka med grädde på och kaffe till.

Jag blev så mätt så mätt!

Vi satt länge där och hade det helt roligt :)

Då klockan var något efter 24.00 skaffade chefen en taxi och vi for till Närpes. Hela gänget for till Logen medan Camilla och jag styrde kosan mot J&P. Jag for hem ganska snabbt efter det. Sköönt att få komma hem och sova :) Heheh..

En kul kväll var det!


Idag har vi inte gjort något alls. D hittade arbetets bilnyckel i fickan och de skulle ha bilen 15.00 så i princip så var de bara att stiga upp och åka iväg till Vasa.  Jag som tänkte göra många saker idag ännu :( Men så är det då. Kommer ju hem nästa helg igen :) Då blir det lite jobb också! Äntligen!

Då vi kom hit till Vasa så gick vi och åt med L,F&C till Rosso. Jag tog en Räkpasta som var riktigt god! Mums!

Och efter det har vi inte gjort något nyttigt. Vi är så trött båda två så vi slöar mest..

Godnatt med er alla!
2009-11-29 @ 19:41:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mili

Vah, vi såg itt tieg på JP.. van hold tu hus? :)

2009-12-01 @ 15:24:43
Postat av: Amanda

Ja jieg aldri in na så täfö ;)

2009-12-01 @ 20:12:17
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }