Lata sig

Nu sitter jag i soffan och softar. Är riktigt trött nu efter en lång dag i skolan. Ovanligt lång för mig iallafall :)
Har haft medicinsk och kirurgisk vård och fått prova på lite praktiska saker. Det var kul :) Nog för att vi bara mätte puls och blodtryck och lyssnat på andning och hjärta.

Dockan Novia har är mycket mer avancerad än Arcadas. Det trodde man inte!
Själva utrymmet för simuleringen var dock bättre i Arcada. Arcada har kanske mer sjukhusfeeling och det var ju lite speciellt då lärarna var bakom oneway-screenen så att man inte såg dem och att vi alla elever fick se de andra på storbildsskärm. I Novia är vi alla i samma utrymme. Men det ska nog gå riktigt bra :)

Efter den kursen hade vi vår sista lektion i english conversation! Skönt!
Vi skulle göra ett muntligt framförande av våra grupparbeten. Det var inga invecklade grejor så det gick bra! Ska skriva min sista Dear Diary nu.

Nu ska jag fixa lite mat!

2009-11-02 @ 14:52:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }