Julöppning

Har varit hemma i över en timme nu efter att ha varit på julöppningen i stan :) Det var riktigt mysigt då det började skymma och de satte på julbelysningen! Bara snön som fattades.

Gick genom torget ett varv och sen gick vi runt i olika affärer i stan för L skulle leta några julklappar och lite annat smått och gott. Jag var även till Sinooperi och köpte mer material till mina smycken. Har gjort två halsband nu :) De blev riktigt snygga! Måste bara åka till Sinooperi IGEN och köpa mer kedjor. Jag vågade bara ta en meter nu då jag var, vilket var för lite tydligen.

Men nu ska jag ta paus från pysslandet och fixa lite snabbmat åt oss innan L ska åka hem till Närpes igen :)
2009-11-22 @ 18:00:32 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }