Inte så lång skoldag ändå

Det blev inte så lång skoldag ändå :) Gud vad skönt!

På förmiddagen hade vi en lång föreläsning som nästan aldrig tänkte ta slut! Jag som skulle hem och hämta D och vi skulle hinna äta före också. Så jag for liiiiite tidigare och for hem efter honom och sen blev det mat på Cotton Club.

Och eftermiddagen blev bara 20 minuter :) Läraren var inte på plats och vi skulle göra "painassessment" på varandra, vilket inte tog så länge. Vi tog väl inte det riktigt på 100% heller men..

Nu ska ni få två smakprov på smycken jag gjort!
Det är inte så bra bilder. Borde låna D's kamera och få en riktigt bra närbild.


Blomma och pärla - halsband

 

Berlocker - Halsband

2009-11-23 @ 13:35:06 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }