Full rulle

Hej på er alla! :)

Förlåt för mitt dåliga bloggande idag men jag har verkligen haft fullt upp hela dagen sedan jag kom hit till Närpes! Det brukar alltid vara så då man kommer hit..

Jag har varit hela dagen med Alvin och syster R. Vågar inte åka hem eftersom vi tror att svinet rör sig där :/ Jag ska vara barnvakt åt Alvin hela dagen imorgon så om jag varit hemma skulle jag inte kunnat vara med honom imorgon ifall jag skulle föra över smittan på honom.

Idag har jag också varit hos mormor och gjort rödbetslåda till julen :) Det är ett finsk gammalt recept och det är riktigt gott att ha på julbordet! Det är inte så många som har det men vi med finska rötter har det.

Snart gäller Idol!

Jag ska försöka uppdatera ännu en gång innan det blir läggdags :)
2009-11-27 @ 19:27:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }