En liten runda på stan

Har varit en runda på stan idag. Jag gick till stan och fick skjuts hem. Det var skönta att gå i den kalla vinterluften.
Tänkte ju gå till Sinooperi men de hade stängt redan 15.00 så det blev inget :( Gick runt i alla andra affärer då och drömde om kläder man skulle vilja ha men inte har råd med.. Men faktiskt så var jag nöjd med det jag köpt i Helsingfors och behöver inget mer på ett tag :)

Det blev bara två hålgörare som man kan ha i pärmen hela tiden och sen letade jag efter paketsnöre men snålheten tog över och nu är jag helt utan. Måste antingen dra en runda till Minimani eller köpa på Tiimari.

Nu är syster R och G här. G ligger i sängen och sover och R sminkar sig. De ska efter en timme ut på stan igen :)

Jacka - Vero Moda
Mössa - Carlings
Leggings - Gina Tricot
Skor - Din Sko
Sjal - Vero Moda

2009-11-14 @ 17:00:58 Shopping Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }