En bra kväll

Hejsan hoppsan :)

Har nyss kommit till Kalax nu och vi ska gå och lägga oss. Farsdag imorgon!

Vi har varit hela kvällen hos Alvin och min mor har också spenderat kvällen där i och med att far är på någon kurs eller möte eller något. Har varit helt mysigt :) Har ätit tortillas och fajitas! Tortillas är nog mer min smak. Kycklingen smakade inte så mycket och det var en speciell krydda. Men kul att prova på nya saker.

Min syster R är ju en äkta tomtenisse så hos dem var det julpyssel på gång. Vi planerade lite julklappar och själva julaftonen. Nu efteråt känner man sig lite hysterisk då man i början av November pratar så mycket om jul! Men jag tycker julen är så enormt härlig! I år kommer vi fira jul i ett gäng på 18 personer vilket kommer att vara rikigt riktigt kul! Kommer även att bli kul med alla barn och jultomten :)

Nu ska jag lägga mig ner i sängen.

Sov gott alla!
2009-11-07 @ 21:59:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }