Dags för träning!

Det är nästan en vecka sedan jag var till gymmet sist nu! Så ikväll blir det träning igen :)
Det blir StepEnergy idag också trots att jag kände mig lite lost förra veckan men jag vill träna nu och inte senare! Skulle ju nog vilja på RockPump men då det är först 19.30. Det är så seeent. Jag gillar mest att träna nästan direkt efter skolan medan man är upp i varv och sedan få slappna av och chilla resten av kvällen.

Min träning börjar 17.30 och håller på en timme. D's kickboxning börjar 18.00 och slutar 19.00 så den där halvtimmen efteråt ska jag ta och sola i solarium! Inte en hel halvtimme då förstås :P

Det ska bli skönt med att slappna av i solarium i dessa mörka och dystra tider :)
D tyckte jag ska göra mig brunare än min syster som är i Thailand, men jag tror jag skippar det faktiskt.

2009-11-23 @ 15:46:15 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }