Varför jag anser att man kan handla på lågbudgetskedjor
















De här två lågbudgetskedjorna är väl de två främsta som ungdomar handlar på. Har läst ett par blogginlägg där bloggare säger att det är tråkigt att shoppa på Gina Tricot och H&M och andra ställen i och med att "alla andra" har likadana kläder då.

Ja, sant men jag anser att vi människor är alla olika och kläder ser olika ut på människor. Vi människor använder samma plagg på olika sätt. Till exempel jag som är kort kan använda en lång blus som klänning medan det på en längre människa är en blus.

Vi använder ju alla olika accessoarer och vi kombinerar alla olika och allt vad man kan hitta på. Vissa plagg som varit kombinerade på ett visst sätt på någon reklamskylt till exempel och man härmar det så då kan man ju också tänka sig att någon anna har kombinerat på samma sätt. Använd egen fantasti och krydda kläderna!

Men är man en sådan människa som blir sur genast någon annan har ett likadant plagg som en själv och man shoppar på Gina Tricot eller H&M så kan man ju fundera vad du riktigt tänker med. Det är ju bara löjligt.

Så shoppa loss på lågbudgetskedjor! :) Vi är alla unika människor som gör plaggen unika också!





2009-05-07 @ 17:08:29 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }