Vårdforskning och lite latande

Håller på och skriver lite på vårdforskning nu men alla är lite sega så vi orkar nu som inte. Sen så är inte hela gruppen här heller idag så det går inte riktigt att sammanställa ett resultat då alla inte är här. Men imorgon förhoppningsvis får vi ihop något.

Kata, Susann och jag ska ännu kolla lite på Moder Teresa-arbetet innan vi går hem.

Oj, jag är trött idag.
Vill hem och ta en nap.

Inat har jag hostat ovanligt mycket så jag har vaknat många gånger av hostan så därför är jag trött.

Nu fortsätta med skoljobb.
2009-05-14 @ 11:32:43 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }