Vaknat upp med ryggont

Godmorgon allesammans :)

Ledig dag för mig idag och fick sova lite längre.. Fast jag vaknade istället av att jag har ont i ryggen. Inte så skönt att ligga på den här 5 centimeter tjocka madrassen i flera dagar. Det går bra då jag ligger på mage eller rygg men då jag svänger mig på sida så ligger jag ju i princip på golvet. Inte så nice! Men det är bara 2 nätter kvar så jag ska väl överleva! :)

Idag är det inte lika fint väder ute. Molnigt är det än så länge, men det ser nog ut att börja regna ännu. Usch. Ifall det inte börjar regna så ska jag ut och springa i mina vita tygskor :P Hahah.. Men jag har inga andra skor med mig och jag behöver få röra på mig och komma ut ur den här lägenheten idag.

Ska ta mig en dusch nu och äta lite frukost så ser vi sen vad som sker :)
2009-05-27 @ 09:42:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

Härligt. Ska börja städa lite tänkte jag. :) Usch med ryggont hörru! :(

2009-05-27 @ 10:04:26
URL: http://mrserika.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-27 @ 10:29:53
URL: http://sheerblondes.se
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }