Vad är det för dag idag?

Godmorgon! :) Jag vet allvarligt inte vad det är för dag idag. Tisdag? Onsdag? Jag tror tisdag :P

Det är inte lik fin dag ute idag som igår men det är nästan bara tur det för mitt ansikte :D
Igår när jag lag mig under täcket så kändes det som att jag hade en bastuugn vid mina ben, men det lugnade nog sig då jag hade lagt på lite aftersun. Har smörjat in mig nu på morgonen också.


Dagens outfit:

Tunika, leggingsjeans, linne - Gina Tricot
Halsband - H&M



Nu måste jag åka till skolan! :)
2009-05-19 @ 07:02:12 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }