Uppe med tuppen

Godmorgon allihopa! :)

Jag har vaknat redan runt 7.00 i morse av en hostattack och sen var jag ganska pigg men älsklingen sms'ade att jag ska fortsätta sova så då gjorde jag det ;) Men det tog länge innan min hosta lugnade ner sig.
Sen vaknade jag igen ungefär 9.30 och då orkade jag inte sova längre.

Det är trist väder ute idag. Regnigt och lite mörkt.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag om det bara blir att sitta inne med läroboken vid näsan.

Jag tar dagen som den kommer :)

Nu frukostdags!
2009-05-09 @ 09:01:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: N A A D I A

helsingfors? :o

har du det bra där då? ^^

2009-05-09 @ 09:41:49
URL: http://streetshero.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }