Tentläsning

Nu har jag ätit den sista laxbatongen och nu måste jag sätta mig ner och läsa på tent på allvar. Boken struntar jag i men jag ska gå genom powerpointerna.
Funderar ifall det skulle vara varmt nog att gå ut och läsa?

Jag tror att jag går en liten stund och läser ute i solen så jag förhoppningsvis får lite färg i ansiktet också ;)
Kanske jag blir friskare av att sitta ute också och inte andas den här instängda luften. Får ju lufta lägenheten på samma gång. Jee, bra idé!

Nu ska jag gå ut med mina papper :)
2009-05-12 @ 15:20:13 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: noor

Sv: Precis, beror alltså helt och hållet på vem som bär frisyren!

2009-05-12 @ 15:55:33
URL: http://nooralewi.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }