Svettigt att handla

Var just snabbt till prisma med min cykel och handlade lite mat. Det var både varmt och kallt ute så man visste inte riktigt om man ska ha jackan upp eller fast.
Känns som att min kondition är på -1000 för jag är riktigt andfådd efter en kort cykeltur. Kände av samma då jag sprang till bussen idag efter praktiken. Hemska saker.

Har iallafall kylskåpet fyllt :)




En trött och förkyld Ama.

Ikväll om jag orkar så tänkte jag göra Kycklingwok med glasnudlar! Mumma!


Nu Salkkarit i TV!
2009-05-08 @ 18:40:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nikolina

åh mycket i kylen! :D

2009-05-08 @ 19:13:45
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }