Social stimulans

Katarina och hennes kompis Ninno räddade min dag! Jag fick social stimulans! Tänk vad det kan vara viktigt.
Började verkligen känna mig som en grottmänniska så jag kontaktade Kata då ifall de kunde göra mig sällskap en liten stund :D

For in till stan genast och vi gick till Arnold's och jag åt en donits och Kata tog en kaffe.

Runt 19.15 for jag hem tillbaka. Sprang in på Alepa och köpte mjölk, grynost och sallad. Så nu sitter jag och funderar på vad för mat jag ska ta med imorgon till praktiken. Jag har ju en batong kvar och laxröran så det skulle jag kunna ta med. Men då borde jag lägga på ugnen och grädda batongen. Gah! Jag är så trött.


Ursäkta att jag är så dålig att ta bilder nu just. Ska skärpa mig ;)
2009-05-11 @ 19:49:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: noor

Sv: Japp det gör jag faktiskt :)

2009-05-11 @ 20:22:41
URL: http://nooralewi.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Heej, hur är det med dig? :)

2009-05-11 @ 20:41:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }