Smörgåsar med god fyllning

Har just ätit smörgåsar med god fyllning :) Snabbt och gott!

Har gjort en fiskfyllning och en skinkfyllning. Idag tyckte jag mer om skinkan!

Detta behöver ni:

Skinkfyllningen:
Fiskfyllningen:
Om man vill kan man ännu lägga lök och ägg, men idag var jag så hungrig att jag inte hann koka ägg :D


Skär gurka och skinka i mindre bitar.


Blanda ihop allt med resten av ingredienserna. Var försiktig med senapen för det blir lätt för mycket!

Tonfiskfyllningen är det bara att blanda ihop alla ingredienser :)



Lägg upp på rostabröd och servera!


SMAKLIG MÅLTID!
2009-05-19 @ 16:40:42 Recept Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }