Skönt med tupplur

Det var mycket skönt att sova någon timme! Jag var så trött och egentligen är jag det ännu men jag ids inte sova längre.. Vill inte kasta bort mina sista dagar i Närpes trots att jag inte är så frisk..

Till min förskräckelse så ser mitt rum ut såhär nu:


Jag tror min kära syster håller på och odlar lite blommor till sommaren så hon har satt dem i mitt rum nu då solen lyser in där nästan hela dagen.
Jag hade heller inga sängkläder i sängen så jag sov utan då :P


Printade nyss också ut grupparbetet Sårbarhet så jag ska läsa genom det ett varv någon gång.
Sen kom jag på att jag har tent i Klinisk Vårdlära nästa onsdag! Panik! Har en tjock och härlig bok på finska att se framemot att läsa i. Sen borde jag läsa i några till men jag tror jag skippar dem. Jag tror man var tvungen att ha 60% rätt i tenten så får se då. Jag skulle helst inte vilja åka till Helsingfors en dag i sommar för att skriva en tent så egentligen borde jag väl nog läsa. Undrar också hur provet egentligen är upplagt.

Alltså
de här dagarna som kommer ska jag lämna in etikarbetet
13.5 har jag tent
25.5 ska Moder Teresa-arbetet vara inlämnat
25.5 ska väl också sårbarhetsarbetet vara inlämnat

så ska jag skriva Vårdberättelsen klar. Den gör jag i tåget imorgon bara jag orkar vara flitig.

Nu ska jag koka lite mat :) Eller egentligen ska jag värma upp lite potatismos och steka lite korv.
Baj :)
2009-05-04 @ 11:23:28 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }