Så var praktiktiden över

Sitter i skolan nu och har nyss avslutat min praktik. Det är lite bittersweet, men mera sweet tror jag nog. Har varit ganska jobbigt att just stiga upp 5.30 på morgnarna och gjort ett ganska tungt jobb.
Men det har nog varit kul också! :) De där gamla människorna är så charmiga!

Kan konstatera att jag lärt mig så enormt mycket under de här 4 veckorna. Det som man lärt sig där så lär man inte sig i skolan!

Hinner inte uppdatera mera nu men det kommer efter att jag skrivit tenten i klinisk vårdlära!

Nu måste jag gå!
2009-05-13 @ 11:47:50 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Trixie

jobbade helgen men de va helt OK ändå.. :)

allt bra med dig idag?

2009-05-13 @ 13:13:15
URL: http://triix.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }