Så mycket man vill ha

Kollade just på mitt konto och jag har ynka 2,80€ på kontot. Genast man ser att man har lite på kontot så är det som att man skulle vilja ha allt i hela världen och just NU har men ett stort behov av att shoppa. Allt man ser tycker man att man behöver.

Värst då man har lånat ut över 1000€ och inte får tillbaka pengarna. Eller jag har börjat få tillbaka i sakta mak men det är ändå deprimerande då man sitter här med 2,80€ på kontot själv och jag lever på makaroner och någon annan sitter och pantar på MINA pengar.

Ibland tycker jag att jag är alltför snäll och lånar ut pengar då jag ändå inte får tillbaka dem. Borde lära mig.

Ja, jag är bitter nu just!
2009-05-27 @ 12:27:15 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika - Att övervinna min Fetma!

Men nu är det borta! :) SÅ nu ser du nog :)

2009-05-27 @ 12:40:43
URL: http://mrserika.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }