Så härligt ute!

Har varit ute nu sedan 17.00 idag :) Det har varit så otroligt härligt väder!
Först då jag gick på promenad så tog jag på mig en topp, leggings och tog med jackan i handen ifall det skulle bli kallt. Men gud vad det var varmt! Jag gick några kilometer så men då märkte jag också att jag började få skavsår av mina ballerina så jag tänkte att jag kan lika bra gå in och byta skor och ta av mig leggingsen och ta bort jackan.

Bytte då om till detta:

Topp - Gina Tricot
Shorts - H&M

Har inte frusit ett dugg!

Då jag var ute och gick så såg jag att de spelade en fotbollsmatch så då gick jag och satte mig på läktarn och kollade :) Kul med lite fotboll plus att man på samma gång fick sola ;)






Sen gick jag och handlade lite till Prisma. Köpte lite mat jag ska ta med till Simstadion imorgon :) Köpte också en bok jag tänkte att jag skulle läsa där för annars har jag inget annat att göra och mitt tålamod räcker inte till för att bara ligga och inte göra något alls :P Kan visa boken senare!

Fixar lite mat nu! Har bara ätit två knäckebröd sedan jag kom hem så det ska passa bra med lite i magen.



 
2009-05-25 @ 19:11:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }