Rolig fartfylld dag!

Godmorgon, säger jag den här tiden på dagen :)
Fick en aning panik då jag såg att klockan var 12.00 då jag nu varit så van att vakna tidigt på morgonen.. Men jag räknade ut att jag ändå inte har sovt mer än 9 timmar inatt så inte har jag sovt så länge.

Igår var det mycket program på mitt schema och det var riktigt kul minsann!
Jag lägger upp bilder om det senare och berättar mer om det :)

Nu ska jag äta lite frukost och så funderar jag ifall jag ska med laptopen ut och få lite sol på samma gång. Ser att det blåser en aning men jag ska nog försöka gå ut och se ifall jag hittar en plats i lä.

Skriver mer sen! :)
2009-05-17 @ 11:37:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }