Powernap

Har nyss vaknat upp efter en timmes powernap och nu fryser jag riktigt! Huudå! Varför måste man börja frysa efter att ha sovit under det härligt varma och sköna täcket? Skulle kunna sova flera timmar känns det som men lite gränser måste jag ha..

Min trötthet har säkert kommit nu då jag slappnat av ordentligt efter sista praktikdagen och sista (förhoppningsvis) tenten i år ! :)

Har funderat länge också om jag ska orka gå ut och posta ett brev eller om jag tar det imorgon. Nu just känns det som imorgon :P Kanske orkar jag senare!

2009-05-13 @ 16:31:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas det :)

2009-05-13 @ 17:55:59
URL: http://ndail.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }