Nu är jag tillbaka!

Hej på er! :) Nu är jag äntligen tillbaka till vardagen.

Sitter på tåget nu just påväg mot Helsingfors. Ska snart börja skriva lite på Moder Teresa-arbetet. Lånade ju en ny bok igår så jag ska gå genom den lite nu medan jag sitter här på tåget och inte har så mycket annat att göra :)

Den här helgen i Närpes har varit lite stressande och tröttsam. Flyttandet tog så länge och vi var bara två personer som tömde lägenheten. Sen är det frustrerande att bo på flera ställen och inte veta var man har alla sina saker. Gah!

Idag har jag iallafall varit hos mormor en stund. Inte alls så länge men en stund iallafall. Efter det for Dennis och jag till Vargberget och grillade :) Vi njöt av de sista timmarna tillsammans innan jag skulle åka.

Bara jag kommer till min tomma lägenhet till Helsingfors så ska jag lägga upp lite bilder också :)

Ha det bra! Nu ska jag svara lite på kommentarer ;)
2009-05-24 @ 18:54:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }