Moder Teresa

Har nu börjat på Moder Teresa-arbetet. Går genom en bok jag har här hemma och har skrivit några rader. Hennes arbete går nog mycket genom Gud och Kristus.

En härlig människa var hon minsann!



Har inte läst så mycket om henne ännu men tänk att våga gå helt ensam gå ut och börja ta hand om de fattiga av de fattigaste. Att orka kämpa för något så grymt som hon gjorde och att lyckas!

Finns inte så många människor som skulle klara av något sådant i dagens samhälle tror jag. Men vem vet. Hoppas det någongång dyker upp en till Moder Teresa-människa!
2009-05-14 @ 18:13:39 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Hahah, nyttan är ju att det är sött och roligt :P Och så kan man äta den som förrätt eller istället för snittar på fest ^^

2009-05-14 @ 19:04:34
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }