Min kväll

Har läst genom powerpointerna ett varv medan jag satt vid datorn så jag minns nu inte så mycket. Konstaterade att jag tar tenten imorgon på talang och hoppas det går genom :)

Har kollat på tv och nu just kommer det Vänner. Tittar på det med ett öga ;D



Har köpt Dominokex att ta med till praktiken imorgon som tack då det är sista dagen :)

Dominokex i motsol. Jeij!


Nu har jag inget i mina planer förutom att packa ihop matsäcken och sen ska jag kolla på eurovision semifinalen :)
Jag tror den börjar 22.00 ikväll och då brukar ju jag gå och lägga mig. Kollar jag eurovisionen till slut får jag sova 5½ h inatt. Jeij. Vi får se hur jag gör och om jag hålls vaken.
2009-05-12 @ 19:16:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe är du säker? håll utkik på söndag så får vi väl se om de va du som hade rätt svar först :)

2009-05-12 @ 19:43:55
URL: http://perfektion.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }