Min dag

I morse for jag ju till skolan ganska tidigt för att göra vårt Moder Teresa-arbete klart. Vi fick det klar passligt tills det skulle inlämnas. Det blev lite bråttom där i slutet men vi fick det klar iallafall :P

Efter att vi gjort det klart hade vi lite info om seminariet om Idéhistoria-arbetena.

Och efter det började Etikseminariet.


Det var så tråkigt att Susann och jag spelade lite luffarschack.



Jag ser lite uttråkad ut.


Höjdpunkten idag var ju att Katie Eriksson skulle komma och föreläsa. KATIE ERIKSSON WE LOVE YOU! hahaha.. Tänk skulle hon veta hur många studerande som svär i henne varje gång man måste läsa något av henne.


KATIE ERIKSSON!


Katie Eriksson och hennes funderingar.


Mera K E funderingar.

Jag förstod egentligen ingenting vad hon babblade. Pratar i samma shit som hon skriver :P

Det bästa med dagen var ju att vi fick GRATIS bulla och kaffe! ;)
2009-05-25 @ 20:05:12 Studier Permalink


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha, verkar iallafall rita samma som hon skriver:)

2009-05-25 @ 21:15:29
Postat av: Amanda

Jodå :D hahah..

2009-05-25 @ 21:19:42
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }