Jeje

Nu har gubben varit hit och kollat på lägenheten. Får se om han tänker ta den. I don't care egentligen.

Ville ha på mig något roligare idag till skolan så jag tog på min kjol! :) Tänkte först ta min andra högmidjekjol från Gina Tricot som inte är stretch men den var för stor! Jag har blivit smalare om midjan sedan vintern :)


Dagens outfit:

Kjol - H&M
Strumbyxor - Lindex
Linne - Gina Tricot


Strumbyxorna är så mörka så man ser nästan inte någon gräns på kjol och strumpbyxa så det ser ut som att jag har på mig några konstiga högmidjebyxor! Hahaha!

Jag måste och handla mat men det är så blåsigt ute så jag skulle inte orka. Men jag har ingen mjölk och annan mat överlag så jag måste. Måste få lite inspiration till vad jag kan fixa för mat!
2009-05-14 @ 14:40:48 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }