Jag och min madrass

Ligger här i min lägenhet nu på min kära madrass och äter gröt. Känner mig som en tvättäkta studerande.



Det ekar lite här då det inte finns några saker men det ska nog gå riktigt bra :) Tack och lov kom vi på att jag kan ta med internetstickan och proppa in den i min laptop. Laptopen är ganska gammal så jag tänkte att den inte skulle orka med internet men den gör det! Wohooo!

Märkte också att min madrass är inte så bred. Jag ryms just och just på den. Hahaha. Känns som jag är ute och campar. Men det är bara 5 nätter! Och jag hoppas det är vacker väder hela veckan så jag får vara ute i solen!


Gröt och min kära plastmugg. Engångstallrik och -sked! Jeij!

Gröten var inte så himla god. Tror jag tar lite knäckebröd med skinka på. Mums!

 
Enormt suddiga jag.

Nu knäckebröd!
2009-05-24 @ 21:35:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

åh! Härligt!

Påminner mig om när jag flyttade i förra året. Såg ut likadant. :)



Puss!

2009-05-24 @ 21:50:34
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha myysit du har e ;)

2009-05-24 @ 23:04:30
Postat av: Amanda

Big time! :D

2009-05-25 @ 05:49:34
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }