I väntan på ESC

Har nyss fått in lite pengar av en vän som är skyldig mig lite pengar så nu känner jag mig LITE rikare i plånboken! :)

Jag har fått elräkningen betalad och nu känns det som att jag eventuellt ska ha råd att åka till Borgbacken med flickorna på lördag :) Vi planerade idag Kata, Susann och jag ifall vi skulle åka till Borgbacken på lördag om vädret tillåter! Det började med att jag sa att jag vill ha en mjukglass från Borgbacken i helgen :D Sen tänkte vi ifall vi ska köra lite också ;)

Vi tänkte att vi skulle satsa på ett kvällsarmband som är billigare de tre sista timmarna. Men som sagt, vi måst se om vädret tillåter!

Har annars varit ganska lat ikväll. Skrivit en aning på Moder T men har nog varit stillsamt på den fronten också.

Ska snart tvätta vindruvorna och skära upp honungsmelonen och kolla på ESC! :)

Hejjar på Norge!
2009-05-14 @ 20:39:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej :)

sådär, själv? ^^

2009-05-14 @ 21:09:44
Postat av: Anonym

okej :)

sådär, själv? ^^

2009-05-14 @ 21:09:47
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt :)

en sak bara ^^

2009-05-14 @ 21:36:08
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }