Hem ljuva hem

Har nyss ätit hemlagade hamburgare här hemma med hela familjen :) Eller 2 personer saknades. Min D och Guy. Båda på jobb. Mätt är jag nu!

Väntar på att Alvin ska börja sova nu så jag och Rosanna får gå i bastun tillsammans. Skönt ska det bli!

Imorgon har jag en relativt tung dag framför mig. Tänkte ju även att jag skulle på L&F's avslutningar men jag skippar nog dem nu. Jag kommer inte hinna att åka på L's avslutning för den börjar först 13.00 och då de tar upp alla nior så tar det ganska länge innan de kommer till L.
Har ändå 7 studenter och 1 närvårdare att åka till imorgon :) Snabbvisiter blir det dock men ändå! Jenni och jag kommer att köra runt tillsammans till alla så det blir kul!

Då vi kommer till Emilia stannar vi där och börjar festa! :) Så kul!
Så bär det av till Fagerö! Wohoo! Skolavslutningen är ett måste sen tror jag att det inte blir flera Fagerögånger för mig. Men vem vet ;)

Om jag orkar uppdaterar jag mera ikväll :)
Lite bilder då också ;)
2009-05-29 @ 21:23:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }