Har röstat för första gången i mitt liv idag!

Gick ner till Posten här för att chansa att jag skulle få rösta här, eller om jag var tvungen att åka in till stan men tack och lov fick jag rösta där :) Var även lite nervös över om jag var tvungen att ha med den där lappen som man fick på posten för den har väl farit i skräpet då vi städade ur lägenheten. Men tack och lov igen behövde man bara ID :)


En lycklig röstare som blivit lite våt i regnet.


Då jag ställer mig i båset får jag se detta och tänkte "Holy crap! Vem ska man välja!" :P Men det blev en SFP'are iallafall :)


Min röstningsblankett.

Hade ju nog chansen att rösta redan i höstas men då fick jag inte rösta på det distriktet jag velat då jag skrivit mig som Helsingforsbo så då sket jag i det. Tyckte att det var lika bra jag inte röstade alls än röstade på någon idiot i och med att jag inte visste vad någon människa stod för.
2009-05-27 @ 13:39:26 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Postat av: B R U N E T T ' N A T H

Lägger till dig på en gång! :)

Hoppas du gör detsamma med mig!



Love BrunettNath! :)

2009-05-27 @ 16:59:19
URL: http://nathalielantz.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }