Godmorgon!

Vaknade redan något efter 7.00 i morse av att jag hostade som en galning. Tänkte att jag måste ju nog sova lite till men jag bara hostade och hostade så det rann tårar ur ögonen.

Annars har jag haft en riktigt bra natt. Har kunnat andas genom näsan och har inte hostat något alls men det fick jag nog tillbaka på nu i morse :(

Jag börjar bli så trött på den här förkylningen!

Hoppas det blir bättre med dagen. Tänkte om jag eventuellt skulle andas in lite Carmolis idag ifall det hjälper :)
2009-05-10 @ 06:56:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }