Godmorgon!

Har ni sovit gott? :)

Jag har faktiskt sovit ganska så bra! Det var lite svårt att somna men då jag somnade så sov jag nog.
Var ganska trött i morse då jag vaknade och tänkte nästan skippa duschen men jag orkade!


Mitt frukostbord :P


Dagens outfit:

T-shirt och leggings - Gina Tricot
Shorts - H&M

Ser att min vackra knut inte är så vacker. Måste knyta om den.


Idag kommer jag att nu från morgonen göra grupparbetet klart, sen ska vi förbereda seminarium och på eftermiddagen är det etikseminarium resten av dagen!

Nu måste jag gå! Bye
2009-05-25 @ 05:56:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jennhy

ser ju mysigt ut fast allt är på golvet :)

2009-05-25 @ 16:31:56
URL: http://jennhys.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }