En runda på stan

Som jag anade var nästan allt förutom barerna stängda inne i stan så där hade jag inget att göra. Tog en funderare ifall jag skulle ha köpt en glass och suttit mig ner någonstans och njutit av solen och glassen men med mina 70 cent i plånboken så blev det inget sånt. Lika bra det.

For nästan genast hemåt igen. Gick först till tåget sen for det framför näsan på mig och nästa skulle åka efter 15 minuter så då gick jag upp till busshållplatsen men där hade bussen farit för 2 minuter sedan och nästa skulle åka efter 20 minuter. Det var ändå så skönt i solen där så jag väntade då. 5 minuter före tåget skulle åka kom jag på att jag nog ska ta tåget iallafall så då gick jag snabbt till tåget igen. Hahah.. Beslutsångest eller något.

Jag kom nu hem iallafall :)

Det kändes bra att va ute och lufta av sig lite. Så instängt att sitta här för dagen.
Börjar bli hungrig igen. Vad ska jag äta den här gången :P
2009-05-10 @ 14:01:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Miia

Va kul att du är från Närpes, Själv är ja från Vasa ;)

allt bra med dej?

2009-05-10 @ 14:38:59
URL: http://minttus.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }