En dag till avslutad



I och med att det var så kallt igår på morgonen klädde jag på mig mycket i morse. För mycket :P Solen sken så vackert nu då jag väntade på bussen. Skulle vilja ut och motionera men jag är ju så förkyld. Fast jag hoppade av bussen lite tidigare så jag fick väl en 1 kilometers promenad ;)

Idag är jag lite mera på gång än igår!
Snart ska jag koka lite köttfärssoppa, kanske sätta igång tvättmaskinen, skriva lite på skoljobb, kolla lite vad som skall komma i tenten nästa onsdag. Det är nu planerna iallafall :)

Sen är jag glad att jag fick 2 intervjuer gjorda på praktiken idag!
2009-05-07 @ 13:54:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv, Jaa, eller hur :O

2009-05-07 @ 15:13:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }