Den dagen var över



Bara en dag får jag leka sjukskötare nu då till :) Det känns både skönt och tråkigt. Har varit ganska kul nog!
Men jag vill nog tror jag gå mot sommarlovet så det känns skönt att det är sista dagen imorgon ;)

Dagen har gått helt bra idag. Inget märkvärdigt.
Skötarna på avdelningen skrev utvärderingen om mig och det var riktigt bra :) Är riktigt nöjd om vad de skrivit om mig!


Hade ganska tråkigt ett tag när ordinariepersonalen hade möte.


Nu ska jag fixa lite mat åt mig :)
2009-05-12 @ 14:21:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Intenso

kul att vara sjuksköterska? lite lite :)

2009-05-12 @ 14:40:08
URL: http://intenso.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }