Då påbörjar vi nästsista skolveckan

Godmorgon alla :)
Tänk att jag nu påbörjar min nästsista vecka i skolan för det här året :) Härligt! Jag tycker allt har gått så himla snabbt. Bra det iallafall så man inte skulle känna att man tröttnat på skolan och allt bara sniglar sig fram.

Idag kommer vi att bara skriva på grupparbetet i vårdforskning. Vi har alltså ingen ledd föreläsning så vi gör allt på egen hand idag. Jag tror det var så att vårt arbete skall vara klart antingen imorgon eller onsdag så vi har ganska bråttom.
Jag tror nog det går bra bara vi inte blir oense igen vilket leder till ett stopp i hela processen. Hoppas på det bästa!

Har annars bara 3 skoldagar den här veckan :) Nice! Och jag åker hem till Närpes på torsdag!

Nu ska jag äta upp min frukost och åka till skolan. Bye
2009-05-18 @ 07:02:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marina - Maarimba -

Sv: ja, jaghoppas på varmare väder den här veckan! Jag bor i Söderhamn, i Hälsingland :)

2009-05-18 @ 08:38:01
URL: http://maarimba.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

ja norges bidrag var verkligen bra och de va kul att de vann, speciellt som att de va "suttende maj" dagen därpå :)

2009-05-18 @ 08:53:14
URL: http://perfektion.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }