Sommartid

Nu är det sommartid och det betyder att sommaren bara närmar sig nu! :D Härligt!
Fastän ute ser det inte ut som att sommaren är nära.. Men det kommer väl sakta men säkert :)

Hann inte skriva i bloggen igår för jag hade fullt upp hela dagen. Vaknade på morgonen första gången 8.00 men sov ändå ett par timmar till. Steg upp och läste tidningarna och tog det bara lungt. Gick sen i duschen och for sedan till affären och handlade en lax tills idag. Efter att jag varit och handlat kom D efter mig så for vi till Kalax och kokade lite mat. När vi hade ätit skjutsade vi hem L&F och vi for till Vasa.
I Vasa gjorde vi hemligheter ;P Berättar sen. En del vet det redan men ni får veta sen när allt är 100% :) Efter det for vi in till stan och fikade på Arnold's :) Jag skulle egentligen velat till Görans men D sa att han inte tycker om det stället så jag gav mig då :P Då vi hade fikat gick vi lite i affärer. Köpte något från Rosanna till Guy till födelsedagspresent. D bad om jeansknappar då den lossnat från byxorna. Jag hittade äntligen jättefina gladiatorskor som var jättebekväma! Jag var bara tvungen att ta dem nu när de passade så bra och då de var så fina :) Lägger upp bild sen när jag har möjlighet.

Efter småshoppandet for vi till min moster i Lillkyro. Där fick vi lite kaffe och snacks :) Roligt att träffa mina kusiner också! Träffar dem så sällan nuförtiden. Sen kom jag på att jag inte varit dit på flera år. Usch vad hemskt. För de hade gjort om massor i hemmet och utanför och det hade de haft redan i 2 år. Ja gud vad tiden går.
D fick nu se på min morfars Java från 50-talet :) Förtjust eller något!

Då vi kom hem till Närpes igen for vi till Lina och där drack vi lite kaffe och sen for vi på bio på filmen Låt den rätte komma in och det var en mycket speciellt och märklig film. Tycker man om vampyrer så gå och se den! Boken lär vara bra då man får ha sina egna fantasier men på film så nej nej.
I biosalen var det också mycket kallt så jag frös nästan hela filmen!
Då filmen var slut for ti ett varv till R-kiosken och köpte potatissallad. Var hem med Lina så hon fick hämta lite kläder. For till Kalax och tittade lite på Robinson, grillade korv, tittade på en film till som hette Keeping mum den var ganska speciell också men det gick nog att se den. Dock orkade vi inte se den till slut för jag höll nu på och somna där i slutet. Men en riktigt trevlig kväll ha vi haft :)

Fredagkvällen var riktigt kul :) Så mysit att bara sitta och umgås med sina kära vänner..
Tittade på Let's Dance och sen lite på Grankulla danser. När klockan var ungefär 00.30 började jag fara hem för då var jag trött redan. Kul var det!

Men nu ska jag fara till biblioteket och hämta en bok jag pantat på en vecka :)
2009-03-29 @ 11:41:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }