Paus är tillåtet

Tycker att jag varit så duktig nu så nu får jag ta paus :) Har ca 40 sidor kvar nu så jag är på vääääg! Orkar inte koncentrera mig längre nu så måste tänka på något annat lite en stund.
Håller på med blodsjukdomar nu just i boken.. Hoppas ganska mycket emellanåt när det blir sådant som vi inte har gått igenom så mycket på föreläsningar heller..

D kom hem tidigt idag. Runt halv 11 tror jag den var och då börja han fixa till lite mat. Det blev kyckling och ris. Mums! Börjar känna mig hungrig igen :P Det tar på att använda hjärnan så mycket ;D
Rör väl ihop något bara D vaknar. Han sa han skulle ta siesta efter maten..

Kan ni tänka er det att det är fredag imorgon! Redan! Kommer att va väldigt uppskattande med helg igen.. Då ska jag bara ta det lungt och sova ut.. Njuta av att jag har inremedicin över imorgon :) Och hoppeligen behöver jag inte läsa om det igen..

Nästa vecka har jag full vecka igen. I kalendern min ser det ut som att det är bara klinisk vårdlära och läkemedelslära som gäller då. Rosanna fyller på torsdan 19.3.

Har inte så mycket att säga nå mer. Ska snoka runt lite nu och sen ska jag läsa igen.
Hej hej
2009-03-12 @ 13:34:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }