Mycket nu...

Har så mycket att göra nu och ändå tar jag mig tid att skriva lite i bloggen :P Vad jag prioriterar bra..
Jag håller blandannat på att läsa inremedicin, har faktiskt nyss läst 10 sidor och det tycker jag är duktigt för det kan jag åstadkomma på en hel kväll men nu gjorde jag det på några minuter ;D Har ca 150 sidor kvar att läsa i inremedicin. Och på fredag är det tent.. Måste vara effektiv nu!

Sedan så håller jag på att kopiera några böcker. Hade glömt bort det så nu måste jag göra det hemma. Brukar annars vara till pappas jobb och kopiera med större och snabbare kopieringsmaskin. Men mamma och pappa är påväg till Teneriffa nu för en vecka :) Avis!
Ser också att pappret håller på att ta slut :/

Och sen så håller jag på och skriver en sak.. Gah!

Till på köpet är jag trött och hungrig!
Var ju på fest igår. Kalasade Ann först hos Vippen. Åt lite smörgåstårta och drack lite dricka. Jag var duktig och drack vatten i jämna mellanrum nu så jag är så stolt över mig själv! :) Det blev 2 liter vatten faktiskt ;)
Runt 23.00 for vi till baren där de hade AC/DC-covers. Skitbra! Kul var det där också :) Passligt mycket folk och så.. Fast för mycket ljud! Blev nästan döv..
Kom hem runt 2.30 inatt och sen var det bara att gå och sova.

Tyckte det var en riktigt lyckad kväll igår! :)

Men nu ska jag återgå till skolarbeten.. BAaaaaaAj!
2009-03-08 @ 15:26:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }