Morgonlänk

Sitter nu och äter frukost efter en skön länk i det underbara vårvädret! Man blir så mycket piggare när man ser att våren är på väg. Snön smälter, solen lyser, man hör mer och mer fågelkvitter och det blir varmare i luften. Härligt!
Jag var inte på en så lång runda idag. Har ju ont i min vad så jag vill inte belasta den så mycket. Men jag var no ändå ute en halvtimme. Jag promenerade också förstås lite.. Skönt var det och skönt är det nu i kroppen!
Ikväll ska vi simma :)

Vet ni att det blir sommartid nästa söndag!! 29.3 alltså :D Sommaren närmar sig med stormsteg.

Vad jag ska göra annorlunda den här sommaren från förra sommaren:
Så ser det ut nu just på mina lista iallafall :)

På samma gång jag var ute nu var jag och postade toppen till min köpare :) Hoppas bara jag får mer kläder sålt!
Ni läsare kan ju gå in och se ifall något faller er i smaken..
www.huuto.net och tryck in träffarna:
1. 100317847
2. 100901019
3. 100901512
4. 100902083
5. 100902923
6. 100903397
7. 100904210

Kläderna är i bra skick men är sådana jag inte längre använder. De bara ligger i skåpet och saknar en användare.

Idag får jag leka nurse i skolan igen. Idag gäller katetrisering och nä vi gör inte det på varandra :P Läraren sa att det kommer att ta hela tiden hon bokat så jag kommer alltså vara i skolan till 16.00 idag.
Sedan bär det av hem och sen far D och jag till gym och simmar efteråt. Och idag blir det av!

Glömde att skriva igår att vi glömde ju att fara till Gigantti igår och köpa presenten åt D men jag skall fara imorgon då han är på någon "reunion" med sin basgrupp. Under tiden far jag då till Östra centrum igen.

Idag fyller min syster Rosanna! Grattis!

Alvin får vara med också lite ;)


Jag beställde lite morotskaka eller kladdkaka av henne tills jag kommer hem men det blir väl nog att vi bakar tillsammans :) Annars blir det nog en kaka ala Alvin.

D och jag fick en injudan till min kusin Ninnis konfirmation på påskmåndagen :) Kul!

Nu just har jag inte så mycket mera intressant att berätta :)
2009-03-19 @ 09:22:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }