Måndag

Sitter i skolan nu och väntar på föreläsning. Bussen gick snabbt idag så jag kom lite tidigt till skolan.. Så jag bloggar lite då :)

Det är måndag igen och som vanligt är man alltid trött måndagar vad än man gjort i helgen. Slutar tack och lov ganska tidigt idag, 11.45 så det är inte så tung dag. Har alltså bara en föreläsning i klinisk vårdlära idag.

Har inga stora planer idag heller.. Ska kanske börja se lite på kirurgi och börja läsa i det så har jag inte allt att läsa till tenten sen :) Duktig jag är. Eller jag har ju inte börjar ännu så jag ska inte säga något.. Började med Anna är online igår igen. Har kommit från det då jag har haft så mycket skola att läsa.. Men den kommer nog att få vänta en stund igen snart.. Skolan kommer först..

Igårkväll hyrde vi en till film. Igår blev det Hell Ride, en ganska dålig och konstig film igen! Den handlade om några motorcykelgängmedlemmar och hitådit. D trodde att den skulle vara bra bara för att det på baksidan fanns en bild på motorcyklar :D Men icke. Ibland har man bara otur med att hitta en bra film. Har några filmer jag skulle vilja se men de har inte ännu kommit ut på dvd och vår dator är för slö för att ladda ner några filmer.

Har sådan grym träningsvärk i mina vader så det blir nog inget springande idag heller. Eventuellt blir det lite styrketräning..

Nu skall jag gå upp till min klass.. Hejdåå
2009-03-16 @ 07:25:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }