Hemma i Närpes

Halojsan! Kom hem relativt tidigt igår :) Kom hem redan 20.00. Det gick snabbt för oss den här gången! Men vi kom på att det var ett smart drag att ta med egen matsäck i bilen istället för att stanna flera gånger för att äta + att det blir billigare så. Smart! :D Vi tänkte ju fara direkt från skolan till Närpes men D kom på att han glömt ett viktigt papper därhemma. Så på samma gång fixade jag några smörgåsar och kokade en termos med kaffe och blandade saft åt mig. Sen tog jag med de där stackars bananerna som inte skulle ha mått så bra om vi lämnat dem i Helsingfors :P Passade bättre i magen än i skräpet.
Janå på samma gång fick ju jag ta med mina simkläder.

Då vi kom till Närpes for vi till L&F och hälsade på :) Var där ganska så länge. Ungefär 22.00 for vi till Yttermark med några AC/DC biljetter. Och sen till Kalax där vi först gick i bastun och sedan och sova :)

Vaknade tidigt imorse för D skulle i jobb idag. Han skjutsade hem mig och nu har jag fixat arbetslistan som jag ska föra till K-hallen så de vet när jag är ledig. Så nu efter att jag bloggat klart ska jag fara till Rosanna och Alvin :) Klockan 12 blir det lunch med Ann. Ska ta med hennes födelsedagspresent idag ;) Jag säger inte vad det är ifall Ann hinner kika på min blogg lite ;D

Ikväll ska jag inte göra någonting alls! Ska bli så skönt att bara ta det lungt här hemma med mamma,pappa och systrarna antagligen :) För imorgon blir det tidig väckning igen! Ska på babysim!

Inremedicinboken får följa med mig överallt idag. Det trycker på mig att jag knappast hinner och orkar läsa så mycket när jag är här. Men samvetet lättar när den ändå är med så att jag närsomhelst kan ta upp boken och läsa! Läste 10 sidor igår i bilen. Inte så mycket med tanke på hur lång resa vi har men jag körde ganska länge också då D blev så trött. Jag gillar att köra bil!

Men nu ska jag fara till min systerson och leka! :)
Babaaaaj!
2009-03-06 @ 09:07:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }